Krīzes komunikācija

Vai ir dzīve pēc krīzes? Jā, ja zināt, kā rīkoties krīzes situācijā!

Par kursu

Ir vajadzīgi gadi, lai uzbūvētu reputāciju, bet pietiek ar minūtēm, lai to sabojātu. Lielākas un mazākas krīzes ir neizbēgama dzīves sastāvdaļa, taču tas, cik smagas būs krīzes sekas, ir atkarīgs no organizācijas spējas efektīvi reaģēt.

Dzīve pēc krīzes noteikti ir vieglāka, ja laikus izstrādāts krīzes komunikācijas plāns, sagatavota un apmācīta rīcībspējīga krīzes vadības grupa un apzināti potenciālie riski, lai līdz krīzei nemaz nenonāktu.

Kursā iepazīsiet krīzes vadības un komunkācijas pamatprincipus un apstākļus, kas ietekmē atbilstošākās krīzes komunikācijas stratēģijas izvēli. Teorijas ievaddaļai sekos intensīvs, realitātei pietuvināts treniņš, kurā piedzīvosiet jūsu organizācijai atbilstošu krīzes situāciju. Treniņa laikā varēsiet novērtēt savas komandas gatavību krīzēm, identificēt stiprās un vājās puses krīzes vadībā, trenēt sadarbības un lēmumu pieņemšanas spējas un veidot iestrādes savas organizācijas krīzes komunikācijas plāna pilnveidošanai.

Šajā kursā uzzināsiet

Kas ir organizāciju krīzes un to tipi?

Kāds ir organizāciju krīžu dzīvescikls?

Ko darīt, kad iestājas krīze?

Kādas ir krīzes komunikācijas kritiskākās kļūdas un labās prakses?

Kā plānot un īstenot krīzes komunikāciju?

Ko teikt un ko neteikt krīzes laikā?

Kādi ir krīzes vadības un komunikācijas plāna galvenie elementi?

Ko ņemt vērā krīzes komunikācijas plāna izstrādē?

Kā identificēt un novērst krīzes riskus?